大媽炒BITCOIN

伯南克,耶倫所一唱一和,不退市,不加息。

結果? 令BITCONI「比特幣」近日又再大發奇功,成為環球市場不信任央行指標最新基準。

年初一度以為爆破,試過一晚急插六成,但近來繼本月初破頂,即是4月歷史高位266美元之後,更加勢如破竹。

最新指標顯示,呢個全球央行最信任指數,已創新高。

BITCOIN「交易所」數據顯示,BITCOIN近日一度突破900美元,以為可妣直撲1000美元大關,不過又轉眼又回落至500美元樓下,果然好似過山車。

連美國國會議員,都要連開兩場聽證會,想知道發生緊乜事。

雖然會上冇議員提出,要即時立例監管,但就連番追問BITCOIN,會唔會被人用來洗黑錢,甚至資助非法份子,同埋恐佈組織。

美國財政部官員話,當局有留意BITCOIN事態發展,但就冇正面回應,亦唔肯透露更多詳情,更諷刺在於伯南克竟然對BITCOIN這種另類貨幣,抱開放態度。似乎主席理應申報!!

BITCOIN變相「冇王管」,又冇外匯管制,可以自由浮動,理論上只要網民夠多,又對BITCOIN走向有強烈預期,就可以出手,將講明供應上限堅定不移的BITCOIN舞高弄低。

中國人總是聰明,炒金,囤奶等等之外,近日就有傳在中國,有網民加入BITCOIN炒作大軍,幫手推高BITCOIN,唔知當中又有幾多「中國大媽」,同埋「溫州大叔」。

雖然BITCOIN好大可能,可以贏跑國際金價,但有不少人質疑,BITCOIN背後冇中央銀行,以至政府支持,會大量購買好似黃金咁,給予市場信心,令到呢種不存在的貨幣,存在本身可能已經有風險。

事實上,有愈來愈多人相信,BITCOIN會逐漸由虛擬世界,融入實體經濟。

例如在美國,已經有人用呢套「開放原碼」系統,用黎交租買野去旅行,甚至有唔少國際機構,都接受顧客用BITCOIN捐款。

針無兩頭利,但「每個硬幣都總有兩面」, 隨之而來的,已經有BITCOIN交易犯罪個案出現,近日因為美加出現偽造BITCOIN程式都判罰款。

有人話,BITCOIN主要係「黑市」流通貨幣,方便地下市場運作,好似毒品同非法槍械咁

純粹有聞必錄,甚至有報道指,有用BITCOIN的相關地下組織,曾經計劃暗殺伯南克同奧巴馬,唔知到最後,要點樣判斷BITCOIN,係「劣幣」定係「良幣」嘞。

但BITCOIN既神秘面紗一日不揭,耶鴿繼續盡忠職守的話,BITCOIN令太多人有按不著的誘憾!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)