388直通車

「廿一世紀網」寫下記錄,全球最大市值交易所,正正由廿一世紀短短數百字報道,爆升至停牌!!

按短短幾百字報道,報稱港交所、上交所聯網在即,而一旦落實,就會實現QFII, QDII兩者,都變相要必經港交所。

或簡單講,外資用RQFII到內地,先經港交所,再由港交所轉交上交所處理,而內地資金用QDII出外,亦會由港交所做指定平台。 

因為咁,零七年「天津濱海」,二零一四年版,改為三八八演釋,內地或多或少,計劃用港交所做不大不少港股直通車。

成件事最有趣在於,廿一世紀報道上午已有,港交所當時不升,要二點左右才告異動。而異動後又再要好一段時間,港交所才主動停牌。

更奇上加奇是廿一世紀網在港交所爆升後無耐,報道忽然被剷走!!

其實,廿一世紀報道重點係乜?簡而言之,係舊年公佈新3年計劃的互聯互通,中港聯網。

港交所當時形容,市場互通將係本港市場結構性轉變一個重大摧化。

據交易所構圖,跟內地互聯互通可涵蓋四大領域: 股票現貨、股票衍生產品、定息產品及商品,交易所一直想法是,透過跟內地互聯,場外結算系統,加強兩地互動。

而有關互聯互通進展,李小加三月時就明確形容,萬事俱備也。

互聯互通呢單野,舊年拆局曾有提及。小加希望借互聯,令港交所由區域、走上成為全球領先交易所。當然,互聯互通某程度上予人港滬兩所合併,但李小加製造商機,就係人民幣國際化。

有理由相信,互聯互通是人民幣資本帳配合的一個環節,而有關資本帳開放,港交所只會成為其中一個試點,我地唔知運作詳情,但任何外資對內,內地對外投資都屬於資本帳範圍,在額度上要控制得宜,而在掌控額度使用情況,及資本走向上,目前頗難掌握。

上交,港交角色,似乎相當易明。

有關互聯互通及被盛傳事項幾幾落實,無人知。但另類直通車,再加人民幣資金在港流轉忽然大為提升,三八八一時間具備摧化,或者呢個係我地代父從軍,買入LME獎勵,但更希望效用唔係一日貨仔!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將